diumenge, 8 de juliol del 2012

GELAT DE XOCOLATA

Què seria l'estiu sense un gelat de xocolata??  Doncs pels amants de la xocolata aqui us presento la recepta del gelat de xocolata que la meva mare ens feia al meu germà i a mi quan èrem petits. L'havia de fer sí o sí...En tenia al congelador pràcticament tot l´estiu tant en format barra com en format pastís gelat. Quins records i, quina golafreria!




Ingredients
Per un motlle tipus plum-cake
-4 ous.
-150 gr. de sucre.
-100 gr de xocolata negra fondant.
-400 gr. de nata muntada.
-granet de xocolata.

Preparació
-En un bol, afegiu-hi els 4 rovells d'ou i bateu-los juntament amb el sucre fins que quedin blaquinosos i molsosos.
-Mentrestant, foneu la xocolata al bany maria i, l´afegiu a la crema de rovells fins a  obtenir una crema de xocolata.
-Munteu les clares i reserveu.
-Munteu la nata.
-Afegiu-hi alternativament la clares i la nata muntades a la crema de xocolata a poc a poc i amb moviments envolvents.
-Ompliu el motlle amb la crema de xocolata i introduï-lo en el congelador durant 12 hores.
-Servir i decorar amb granet de xocolata.


Bon profit!

18 comentaris:

  1. Que boooo, t'ha quedat genial i sense la màquina que no en tinc, em va perfecte.
    Una abraçada

    ResponElimina
  2. Hummmmmmmmm! Tens raó que seria l'estiu sense gelat de xocolata? Quins records oi?

    ResponElimina
  3. Ho que més m'agrada es que es veu tan cremós que es difícil dir que no.
    Hauría estat molt bé que haguessis vingut al Parc Agrari del Baix Llobregat, sería una llàstima perdre aquesta zona.
    Petons.

    ResponElimina
  4. Se m'ha fet la boca aigua, nomès de mirar la foto...
    Sòc una super fan d'aquest gelats.
    Ara mateix, m'hi poso a fer-ho.
    Petons

    ResponElimina
  5. mmmm! kcal al 1000x 1000 pero és que té una pinta!!!! ja tinc ganes de probar-lo!

    ResponElimina
  6. un verano sin helados es imposible,fantastico te ha salido este de chocolate
    bona setmana

    ResponElimina
  7. i quina pinta!!! ja tens raó ja, quan hi ha un gelat que t'agrada, és igual que sigui estiu o hivern, perquè sempre en vols més!! petons

    ResponElimina
  8. uf! Quina delícia!! No ens facis això, cristina, que no ens aprimarem mai!!! A veure si m'hi poso, que et vaig tenir de mestra per a fer gelats i encara no he ni començat! Petonets!

    ResponElimina
  9. Quina bona pinta que té aquest gelat !!! ......només de mirar la foto, ja s'hem fa la boca aigua.
    Petons

    ResponElimina
  10. Quina bona pinta!! a casa també, no pot faltar mai el de xocolata, i ara que hi penso mai n´he publicat cap... fer fotos als gelats es una mica difícil.... m´apunto la teva recepta. Petons,

    ResponElimina
  11. Que cremoset!! No hi deu haver ningú que es resisteixi! Petons

    ResponElimina
  12. Hola guapa, ja torno ha estar per aqui... Apunta't queda el gelat de xoco!!!!
    Fins dimecres...
    Petonets.

    ResponElimina
  13. Estiu vol dir gelats... i si és de xocolata, Millor que millor! Petons

    ResponElimina
  14. Aquesta recepta ens la debies!!! queda apuntada, es veu un gelat super bo!!! petó

    ResponElimina
  15. Mai no he estat fan dels gelats de xocolata comprats ( i això que la xocolata em torna boig!). A veure si un dia m'hi poso i el faig casolà com tu, que segur que no té color!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...