dijous, 19 de juliol del 2012

BATUT DE XOCOLATA

Aquesta és una d´aquelles receptes d'aprofitament...Bé, no del tot...una pensa com pot quedar sense consumir gelat de xocolata en el congelador, oi? El fet és que tenia aquesta recepta de batut de xocolata en la que es precisa gelat de xocolata i aprofitant el gelat de xocolata que vaig publicar fa dues entrades he decidit provar-lo...Excuses per... menjar més xocolata...ejem... De moment la calor no em supera les ganes de menjar xocolata ;-D

 

Ingredients
Per a 4 persones
-600 ml de llet freda.
-4 cullerades de cacau pur en pols.
-4 boles de gelat de xocolata.(recepta aqui)

Preparació
-Aboqueu-hi la meitat de la llet en el got de la batedora juntament amb el cacau pur en pols i dues boles de gelat de xocolata.
-Bateu molt bé i afegiu-hi la resta de la llet a poc a poc.Torneu a batre fins que quedi una mescla suau i homogènia.
-Repartiu les altres boles de gelat  en el fons dels 4 gots.(jo hi vaig posar una de sencera a cada got
-Aboqueu-hi el batut de xocolata lentament dins de cada got.
-Serviu el batut decorat amb sucre llustre o granet de xocolata.

  

Bon profit!

17 comentaris:

  1. Jo no soc molt de xocolata però, qui no es resisteix de tant en tant a una temptació així? El batut genial!! Petons

    ResponElimina
  2. Seria com un cubanito però amb extra de xocolata? uau, això sí que és de vici... un batut d'aquests i... com diu la dita, "a les penes, punyalades!" he he. Petonet, guapa.

    ResponElimina
  3. Doncs jo estic igual... no se quina "pescar-me" per menjar xocolata...molt ben aprofitar el gelat, si senyora...petons,

    ResponElimina
  4. Cristina, m'agrada molt aquest batut de xocolata.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  5. Jo vull un batut de xocolata com aquest, millor encara, vull el de la foto!
    M'agrada i amb aquesta bola extra de gelat molt millor.
    Petons.

    ResponElimina
  6. Uueeaa fresc i llaminer!! un berenar ideal potser??! petons

    ResponElimina
  7. sin chocolate la mayoria no sabriamos vivir,buen batido te has fabricado

    ResponElimina
  8. Ben fresquet , en aquest dies de calor ha de estar bonissim !!! ........ A més si la xocolata es ben fresqueta.qui ha dit que no es pot menjar a l'estiu ............hummmmmmmmmmmmm
    Petons

    ResponElimina
  9. Cristina, aquest batut de xocolata va bé en qualsevol moment. Fàcil, ràpid i bo. Què més vols?
    Que tinguis un bon cap de setmana,
    Nani

    ResponElimina
  10. Nooooooo la calor no fa desaparèixer les ganes de xocolata! el que pot passar çés que em faci canviar un sopar per aquest baut!
    petonets i bon cap de setmana!

    ResponElimina
  11. Xocolataaaaa....xocolataaaaaaa......com és que ens agrada tant????
    Mmmmm....quin batut!!!
    Una abraçada,
    Olga

    ResponElimina
  12. Ara ens hem aficionat als batuts amb gelat, el pròxim cop hi posaré cacau... xoco, xoco!!
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
  13. Quasi bé qualsevol cosa amb xocolata ja em va bé en a mi. És de les coses que més m'agraden.

    Ara bé, en a mi no em quedaria gelat a la nevera..., una llàstima.

    ResponElimina
  14. A mi tampoc...la calor em pot...em guanya, em treu les ganes de moltes coses pero no de menjar xocolata .

    Quin batut més bo.

    ResponElimina
  15. Gelat de xocolata i cacau pur, això és per xocoadictes!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...