diumenge, 15 de maig del 2011

TIRAMISÚ DE MADUIXES.

Si hi ha unes postres que no se´m resisteixen són aquelles que porten formatge mascarpone. Feia temps que no en menjava per això he aprofitat l´iniciativa de la "Recepta del 15" que ens proposen cada mes, la Sandra i en Xavi de Els Fogons de la Bordeta, i la Marina de Xocolata Desfeta a fi de tornar a provar-lo i, aquesta vegada amb l´ingredient base, les maduixes.



Ingredients
Per a 4 persones
-250gr. de mascarpone.
-2 ous.
-60 gr. de sucre.
-200gr de maduixes.
-melmelada de maduixa
-pistatxos crus.
Preparació
-Bateu els rovells amb el sucre. Un cop estigui molsosos hi afegiu el formatge mascarpone i mescleu bé.
-Bateu les clares a punt de neu i afegiu-les a la mescla dels ous amb moviments envolvents.
- Munteu el got o copa. Primeranment, munteu una base amb maduixes; després hi afegiu una primera capa de  la crema; després un capa de melmelada de maduixes i per acabar una altra capa de crema.
-Finalment decoreu amb pistaxos crus.




Bon profit!

32 comentaris:

  1. Hola guapa!! Aquest tiramisú fa venir ganes de posar-hi la cullera i no parar fins acabar-se'l! Quina bona pinta, a mi també m'encanta el mascarpone!
    Moltes gràcies per participar!
    Petonets
    Sandra

    PD: No és Mònica, és Marina! jijiji

    ResponElimina
  2. Tot i que a mi no m'agrada el mascarpone, te rao la Sandra,fa venir ganes de posar-hi la cullera..
    Petonets

    ResponElimina
  3. Hola Cristina
    El mascarpone l’estic descobrint ara. En vaig comprar dies enrere però encara no he fet rés.
    Aquesta proposta teva m’agrada, últimament a casa estem fem molta melmelada de maduixa i potser ho aprofito per fer aquesta recepta, que la trobo d’allò més temptadora.
    Bona cuina

    ResponElimina
  4. Cristina, a mi el Tiramisú de veritat no m'acaba d'agradar massa, però segur que aquesta versió té un toc diferent. Com ja t'han dit abans ara hi posaria una cuillera per fer-ne un tast!

    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  5. Cristina!!! Quin tiramisú més bo!! M'encanta!

    ResponElimina
  6. Oé,oé,oé, Quines ganes de fer-lo que m'han entrat només veure'l!!a mi el mascarpone em pirra, així que el farem a casa ben aviadet. Molts petons maca i bona setmana! Aprofita al màxim!

    ResponElimina
  7. Bona idea este tiramisu Cristina y muy bien presentado, buen colorido con los pistachos
    molt be
    peto
    miquel

    ResponElimina
  8. una versió exel·lent d'aquest clàssic!!! m'encanta. Crec que ha de superar la versió original, ja t'ho diré!!!! petonets

    ResponElimina
  9. Que bo... M'encanta la presentació en gotet! Ha de ser deliciós. Ja m'agradaria provar-lo...
    Petonets!

    ResponElimina
  10. Les maduixes, com m'agraden molt, les trobo sempre bones.
    Però amb versió tiramissú. Guaiiii...
    Te les copiaré.
    Petonets

    ResponElimina
  11. El toquet dels festucs és genial, jo he de tastar, aixó!
    Petonets guapi!!
    Esther

    ResponElimina
  12. Cristina nosaltres si que ens engreixarem amb aquestes postres tan bones, aquesta versió de tiramisú m'ha fet el pes, d'aquesta setmana no passa.
    Petons

    ResponElimina
  13. Uff, una variant del tiramisú increïble. Quina pinta més deliciosa!
    L'haurem de tastar!
    Petons

    ResponElimina
  14. Prefereixo el teu tiramisú que el de cafè.
    Petonets.

    ResponElimina
  15. Maduixes i mascarpone, una combinació sensacional!
    I presentada a capes i en gotets, queda molt vistosa. Una versió del tiramisú deliciosa!

    ResponElimina
  16. Cristina, aquest tiramisú és fantàstic per mi, el normal no m'agrada perque porta cafè. Aquestes copes són molt tentadores.

    ResponElimina
  17. Una versió de tiramisú diferent i saborosa
    Petons

    ResponElimina
  18. Ha de ser boníssim!! el faré segur! tot i que no descarto afegir-hi un xic de cacau jejeje!

    ResponElimina
  19. Hola Cristina, guapa tu

    amb maduixes queda tant bo, hummm, a més la presentació te ha quedat molt maca...ets tota una artista

    mil petonets Susanna

    ResponElimina
  20. Quina combinació i quina presentació!.El mascarpone és realment el rei dels formatges crema... A veure aquest misteri...que vas venir amb l'Isabel a Farinetes?...quan m'has vist?...Si em tornes a veure si us plau dona't a conèixer!que em farà molta il.lusió, i més si ets amiga de la isabel. Una abraçada.

    ResponElimina
  21. Quina temptació. Vaig corrent a per una cullera.

    ResponElimina
  22. Quina versió mes bona de tiramisú! Pendent per el pròxim sopar amb amics, que a algún la versió típica, no li acaba de fer el pes!
    Petons

    ResponElimina
  23. Amb maduixes no l'he fet ni se m'hagues acudit mai.

    Molt i molt be, mel copio per les pendents amb el teu permís.


    Petonsssss!!!

    ResponElimina
  24. A mi el mascarpone m'encanta i el posaria a tot arreu. El tiramisú de maduixa encara no l'he tastat, però segur que m'agradarà!!!
    Els festucs, en canvi... no puc amb ells!!!
    Petons

    ResponElimina
  25. Cristina, molt original aquest tiramisú. Tots els ingredients han de tenir un contrast fantàstic. M'encanta!
    Petons.
    Belén

    ResponElimina
  26. Cristina; Quànt vaig a comprar el mascarpone, me'l menjo de la terrina amb cullera i a la boca directament... ara tinc una excusa per menjar-lo acompanyat amb algun ingredient més. Salutacions Cristina¡¡ :-D ;-D

    ResponElimina
  27. Hola Cristina, tu t'has passat pel meu blog i ara jo em passo pel teu, jaja.
    Per cert, està genial!
    I aquest tiramisu ummmm bonísim.
    Petonets.

    ResponElimina
  28. Una bona alternativa al tiramisú convencional! Ha d'estar d'allò més bo amb les maduixes!

    ResponElimina
  29. Quina delícia!
    Nosaltres també volem participar a la convocatòria d'agost de "La recepta del 15". I a les properes, si podem. És interessant veure les diferents propostes que s'ofereixen sobre un tema central.

    www.bojosperlacuina.com

    ResponElimina
  30. Guapa!! Que se m'havia escapat, aquesta recepta... que bona! I ara que ja hi ha maduixes... s'ha d'aprofitar, això! Molt bo, molt.

    ResponElimina
  31. Fa molt de temps, una amiga a la que li he perdut la pista, em va donar la recepta del seu tiramisú de maduixa (és italiana i el seu tiramisú era...de somni!!!!) però amb el temps l'he extraviada. Al trobar la teva recepta per casualitat m'he quedat al·lucinada perquè la recepta és molt similar només que ella feia una base de melindros abans de les primeres maduixes...ummmm em quedo la recepta i la provaré ben aviat!
    Salutacions
    Dolors

    ResponElimina
  32. Cristina! Missió complerta: ja he fet el Tiramisú! Va sortir boníssim! Gràcies per l'inspiració!! :)
    Una abraçada!
    Dolors
    P.S: per cert, t'anomeno al meu bloc. Espero no et sabrà greu :)

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...