dimarts, 31 de maig del 2011

PASTÍS FRED DE LLIMONA

Aquest és el pastís d´aniversari que vaig portar ahir a classe de ceràmica. Es tracta d´un encàrrec que em va fer la meva companya que feia anys. Em va demanar si li podia fer "el seu pastís". Ella va triar el gust, va comprar els ingredients i jo vaig posar la mà d´obra. Us puc ben assegurar que mai havia passat tants nervis, uf! quina responsabilitat! I, si no sortia bé?
 

Ingredients
Per un motlle de 21-23 cm.
Per la base
-200 gr. de galetes.
-100 gr de margarina.
-2 cullerades de canyella.
Per la crema:
-1 pot petit de llet condensada.
-250 gr. de nata montada.
-2 llimones. + la pela d´una de les llimones.
Preparació
-Tritureu les galetes fins que quedin ben fines i després feu-ne una massa amb la canyella i la margarina. Amb aquesta massa folreu el motlle del pastís.
-Expremeu les llimones i afegiu-hi la llet condensada. A aquesta mescla afegiu-hi la pela d´una llimona.
-Munteu la nata i barregeu-la amb la mescla anterior.
-Aboqueu-hi aquesta preparació al motlle i el fiqueu a la nevera on haurà d´estar un mínim de 8 hores.
-Decoreu al gust en el moment de servir.

Bon profit!

27 comentaris:

  1. Que cremós i suau que es veu... que bo que ha d'esytar i ara per els dies de calor va de perles
    petonet

    ResponElimina
  2. S'agraeix aquest pastís fresquet despres de tanta xocolata!!
    Quedarien encantats a ceràmica.
    Petonets maca,
    Esther

    ResponElimina
  3. Ei! Segur que va estar molt conteta!!! Si que es passen nervis, just que et demanin una cosa per pensar que no et sortirà bé..
    T'ha quedat molt bé i el que més m'agrada és la decoració amb la fruita natural!
    Petonets!!!

    ResponElimina
  4. Doncs segur que es va quedar encantada! Aquest tipus de pastissos són fantàstics!!! Petonets guapa

    ResponElimina
  5. M'encanten els pastissos de llimona, i si son freds encara mes.
    Molt maca la presentació.
    Petonets

    ResponElimina
  6. Nervis? si t'ha quedat genial!! Nosaltres tenim la versió pastissets, la recepta és quasi la mateixa! I confirmo que surten molt bons!

    ResponElimina
  7. La presentació un 10! De sabor no en tinc cap dubte que estava boníssim, segur que no va quedar cap engruna! Una abraçada!

    ResponElimina
  8. Doncs sí que et va sortir molt i molt bé, segur que era deliciós.

    ResponElimina
  9. La teva companya segur que va quedar contentíssima, la pinta és espctacular!! Enhorabona!
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
  10. Segur que després de passar nervis, tothom va quedar satisfet, per la pinta que té el pastís, no hi ha dubte. I aquests pastissos tan refrescants passen taaaant bé!

    ResponElimina
  11. Segur que la teva amiga li va agradar molt; ja que t'ha quedat preciós; i si a sobre amb els gustos que li agradaven.... no és pot demanar més.
    Petosn t'ha quedat un pastis genial ¡¡¡

    ResponElimina
  12. Mmmmm llimona, ha de ser molt cremòs, la decoració amb fruita queda genial. Segur que a la teva companya li encanta.

    ResponElimina
  13. I ara, però si et va quedar perfecte!!! Tu ja pots anar acceptant encàrrecs que ho fas genial! ;)
    I aquest de llimona ha de ser molt refrescant. Fantàstic!
    Petons!

    ResponElimina
  14. Gràcies pels vostres comentaris.
    Li va agradar moltíssim. No solament a ella sinó a la resta de companys. Aquest pastís passa molt bé, com bé diu en Jordi, surt molt bo, no embafa gens i és refrescant.
    Tots em van demanar la recepta. Ah! i la decoració els hi va encantar.
    Un d´ells va dir en veu alta: El proper aniversari quan és? (ui, ui,ui, el que m´espera ;-D)

    ResponElimina
  15. Ostres Cristina, gràcies pel teu comentari, em posaré vermella i tot. Tu tampoc et quedes curta, m'encanten els teus postres i ho expliques tot tan fàcil, que venen ganes d'entrar a la cuina. Els pastissos de llimona m'encanten i aquest es veu super cremós i lleuger. Me l'apunto. Petonets

    ResponElimina
  16. Nerviosa? T'entenc però sempre et queda bé!
    M'ha agradat veure que no porta gelatina.
    Molts petonets.

    ResponElimina
  17. El pastis de llimona es un dels meus preferits
    Petons

    Sion- fem un mos (Google no em deixa entrar)

    ResponElimina
  18. Res de nervis, que et va quedar sensacional! Segur que la teva companya va quedar encantada amb aquest pastís d'aniversari :)
    I de llimona ha de ser boníssm, ben fresquet ara que fa calor...

    ResponElimina
  19. ¡DELICIOSA, vaya pinta que tiene, suave y cremosa!. Besines.

    ResponElimina
  20. Ostres cristina..
    Impecable!!

    A mi sempre em surten força marranetes els pastissos :((.

    No us va sobrar pas, oi?

    Petons!

    ResponElimina
  21. Hola Cristina!! Estic convençuda que en va quedar molt contenta. Té un aspecte deliciós. Per cert, m'agraden molt els ingredients, molt refrescant, aromàtic i dolç a la vegada.
    Petons

    ResponElimina
  22. Com no podia sortir bé! La decoració del pastís és espectacular. Ja veig que us ho passeu molt bé a classe!
    Per cert, no cal esperar a la propera Champions, qualsevol partit del Barça és bo per compartir taula.
    Petons

    ResponElimina
  23. Cristina fantastico este pastis de llimona y la decoracion muy bien y natural mejor, y como dice el Jordi lo mismo pues esta claro que es muy bueno y nada empalagoso.y LOS NERVIOS SIEMPRE SE TIENEN PORQUE NOS GUSTA QUEDAR BIEN A TODOS,eh!!
    peto
    fins dema
    miquel

    ResponElimina
  24. Quan et fan un encàrrec realment et poses una mica nerviós...sembla que allò que no t'ha passat mai t'hagi de passar just aleshores... Però sempre sol sortir bé! aquí en tenim la prova. No sóc molt amant de la llet condensada però si que agrada a tohom que conec, aixi que prenc nota perquè em sembla molt bonic i crec que ha de ser molt suau. A reveure Cristina!

    ResponElimina
  25. Hola Cristina
    Crec que no faré més pastissos. Te’ls demanaré a tu
    Bona cuina

    ResponElimina
  26. Quina sort la companya de tenir-te com a pastissera.Veig que és senzill i m'agrada molt. Ja saps que la pastisseria no és lo meu però potser m'hi poso

    ResponElimina
  27. Hola pastissera
    També vull anar al curs de ceràmica per que ham facis els pastissos.
    Un pastís de primera
    Bona cuina

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...