divendres, 20 de maig del 2011

MOUSSE DE IOGURT

Avui, després de tot un matí de neteja a fons de la meva cuina (je,je,je), la meva mare i jo hem pres per postres aquesta deliciosa mousse de iogurt que fa temps que la tenia a pendents.


Després em seguit amb la neteja...

Ingredients
-4 iogurts grecs.
-80 gr. de sucre.
-250 ml. de nata per muntar.
-1 full de gelatina.

Preparació
-Primer de tot, hidrateu la gelatina en aigua freda. Mentrestant, en un bol aboqueu-hi els iogurts els aixafeu i els bateu amb el sucre fins que aquesta es desfaci.
-En un cassó hi aboquem una mica de la nata que requereix la recepta, l´escalfem i afegim el full de gelatina ben escorregut. Remenen fins que es dissolgui i ho afegim als iogurts.
-Seguidament munteu la nata, i l´afegiu al iogurt que quedi ben  incorporada. Muntem les copes o bols i, cap a la nevera que haurà d´estar unes 3 hores.
-Decoreu al gust i serviu.

Bon profit!

24 comentaris:

  1. Aixxx ara si que em menjaria una mousse ben fresqueta com aquesta! M'agrada molt la presentació amb les fruites :)

    ResponElimina
  2. Tinc yogurs grecs, q a casa no els volen pq no són sucrats imagina quin drama... pues ara els hi donare ben dolç
    petons

    ResponElimina
  3. Es una boníssima idea i a més sencilla.
    Petonets,
    Esther

    ResponElimina
  4. Un premi sensacional per a una dura jornada de feina! Crec que la mousse de iogurt és la meva preferida de llarg!

    ResponElimina
  5. N'he fet alguna vegada una de molt i molt semblant que és deliciosa!! Recuperaré la recepta, merci!
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
  6. un buen premio despues de un trabajo, te ha quedado muy bien este mousse de yogurt y con las frutas el toque del glamur.
    bon cap de setmana
    peto
    miquel

    ResponElimina
  7. Mmmm aquesta mousse i amb les frutes del bosc és una combinació bomba.
    Petons

    ResponElimina
  8. Que bona, una mousse de yogurt.A veure si aixi faig servir yogurts grecs, que no acaben d'agradar a casa.
    Petonets

    ResponElimina
  9. Després d'una bona estona de neteja unes postres genials. Que fresques! Segurament després d'això, la feina no ha set tan pesada.
    Una abraada!

    ResponElimina
  10. La mousse m'agrada molt, no havia vist mai aquesta recepta amb iogurt grec, sembla més fàcil i ràpid de fer! Me la guardo!! petonets

    ResponElimina
  11. Hola,
    Així fins i tot jo em posaria a netejar... I aquest platet tan cuquetó? El tinc en blau, je!je! Bon cap de setmana maca!

    ResponElimina
  12. No podia donarte millor premi després d'una jornada de feina.
    T'ha quedat genial i amb el toc de les fruites ideal.
    petons

    ResponElimina
  13. Un postre ben fresquet que després d'una bona feina bé molt de gust.

    ResponElimina
  14. un gran premi per a un dia de feina!!!! bonísssssssssim. Petonets guapa

    ResponElimina
  15. Quina recompensa, així dona gust treballar!
    Petonets.

    ResponElimina
  16. Hola Cristina
    Et poses a fer feina amb la mare.
    Quant acabeu, mires la nevera, treus 4 iogurts grecs, nata per muntar, vas al rebost a buscar sucre la fulla de gelatina i au! A improvisat, com si rés. Mira!
    Felicitats!! bona feina.
    I
    Bona cuina

    ResponElimina
  17. Quina mouse tan bona, segur que després heu reprès la tasca amb molts més ganes.

    ResponElimina
  18. mmm Em sembla una mousse extraordinària per agafar energies i continuar amb la neteja. ;)
    Petons!

    ResponElimina
  19. Una mousse boníssima!!! unes postres ben merescudes! les cuines s'haurien d'inventar pirolítiques... com els forns!mira que s'embruten!

    ResponElimina
  20. M'encanta! Una recepta senzilla, molt apetitosa i molt ben presentada. Una recompensa perfecte després d'un dia de feinejar! Jeje!

    Fins aviat!
    La Taula d'en Bernat

    ResponElimina
  21. M'apunto aquesta recepta! M'encanta la mousse i sobretot el toc dels fruits vermells.
    També ho crec que és un bon premi després de qualsevol jornada de "neteja".

    Una abraçada!

    ResponElimina
  22. Cristina; Espero i desitjo, que no l'hi haguis fet sang, amb tanta neteja...ho dic per que tant i tant fregar...
    Aquesta mousse de iogurt, es veu tant suau i tant melosa... que i posaría cullerada ara mateix Cristina¡¡
    Que vagi de gust Cristina¡¡ :-D ;-D

    ResponElimina
  23. Hola Cristina, que receta más rica.
    Tienes un blog estupendo, me gusta!!!!!
    Besos

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...