dilluns, 15 de novembre del 2010

PASTÍS DE GALETES MARIA

Avui he portat per berenar a la classe de ceràmica aquest pastís de galetes Maria que és tot un clàssic. L´Esther, la meva companya de classe, és una sibarita del te. Cada mes fem una degustació d´un sabor diferent i, jo aprofito, això sí, amb la seva complicitat de portar un dolcet.
Un te, una llepòlia, la ràdio amb música de fons i el fang entre les mans...què més es pot demanar, oi?


Ingredients
-200gr.de galetes Maria.
-4 ous.
-150 gr. de sucre.
-100 ml d´oli de girasol.
-100 ml de llet.
-1 sobre de llevat químic Royal
-farina i mantega.
-sucre glas.

Preparació
Tritureu les galetes en una picadora fins que quedin pols. Bateu els ous amb el sucre. Un cop batuts, afegiu-hi, l´oli, la llet, el llevat, les galetes i barregeu-ho bé i amb cura.
Aboqueu-hi aquesta barreja en un motlle untat amb farina i mantega i la coueu al forn, pre-escalfat, a 180º uns 35-40 minuts.
Desemmotlleu i decoreu.




Bon Profit!

10 comentaris:

  1. cristina receta original el sabor de la galleta maria original me encanta.
    Buen equipo el te y el pastel
    Petons
    Miquel

    ResponElimina
  2. Que senzill i en canvi no l'he fet mai! Les galetes substitueixen la farina, però amb molt més de gust. Ha de quedar boníssim!

    ResponElimina
  3. Bona tarda, Miquel i Gemma. La veritat és que dubtava quin tipus de pastís portar perquè lligués amb el te...i voilà! vaig encertar de ple.

    Es desfeia a la boca, i desprenia una olor 100% de galeta que va desembocar a recordar i comentar les llaminadures d´abans i els anuncis publicitaris de l´època...vam passar una estona agradable.

    Amb un Cacaolat calent també lliga molt bé, je, je, je...

    ResponElimina
  4. Cristina, un pastís senzill i amb una presència d'allò més bonica! M'encanta la decoració que hi has fet! :)
    Petons!

    ResponElimina
  5. Mercè,senzill i boníssim...quant a la decoració vaig aprofitar els meus coneixements en ceràmica tot recordant les sanefes que hi faig de vegades en gerros...alguna avantatge ha de tenir treballar amb fang, ji, ji, ji...

    ResponElimina
  6. Fran Carmona-Salvador Gimeno23 de novembre del 2010, a les 18:59

    No ho hagués pensat mai fer un pastís de galetes Maria, pero ja ho diuen: "menys es sempre més"...Per cert, no sabia jo que les classes de ceràmica donéssin per tant, això és, aprofitar el temps amb tots el sentits!!

    ResponElimina
  7. Hola Cristina,
    Estava preparant una recepta amb galetes Maria i tafanejant per a la xarxa he trobat el teu bloc. No se jo si el que estic fent quedarà tant maco com aquest pastís.. i de sabor segur que està molt bo.

    ResponElimina
  8. Hola Frank, he vist que és una persona amb paraula...gràcies per escriure´m com em vas prometre...seguirem parlant en la recepció de la piscina.

    Eri, benvinguda al meu bloc...boníssim de sabor i d´olor a galetes impressionant...

    ResponElimina
  9. te d'estar bonissimmmmm ,el faré segur.petons

    ResponElimina
  10. COM LE PROVAT AQUEST MATÍ I ESTÀ SUPERBONA...LA FARÉ EL DISSABTE!! GRÀCIES PER COMPARTIR EL TEU TALENT !!!
    PETONS.
    GEMMA

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...