dilluns, 1 de novembre del 2010

PASTÍS DE BOMBÓ FERRERO ROCHER

Per la castanyada també he portat, per aquells que no són amants de les castanyes,aquest pastís elaborat amb els bombons Ferrero Rocher molt fàcil de fer i...boníssim. La recepta la vaig extreure del meu bloc de capçalera, La cuina de casa.


Ingredients
-13 bombons Ferrero Rocher
-500 ml de nata líquida.
-1 sobre de Flam Royal( 4 flams)

Preparació
Tritureu els bombons amb el túrmix. Afegiu-hi la nata i els polvos del flam. Aquesta barreja poseu-la en un cassó a foc mig, tot remenant, fins que arrenqui el bull.
Es retira del foc i s´aboca en un motlle de silicona. Deixeu refredar i poseu-lo a la nevera fins el moment de servir.
Decoreu al gust.


Bon Profit!


8 comentaris:

  1. Ei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Hola!!!!!!!!!!
    Bién!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Olé!!!!!!!!!!!!!!!!
    Benvinguda a la blogosfera!
    Estic super contenta, m'encanta el nom, l'estètica i les receptes que ja has penjat! A partir d'ara ja ens podràs ensenyar la cuina i la ceràmica que fas, je je je...
    Pots estar segura que et seguiré de ben a prop ;)
    Una abraçada!

    ResponElimina
  2. Gràcies Gemma. Pots estar ben segura que m´ha costat un OU?...bé. Jo ja no en sé més...
    El bloc és d´estètica sencilla...no m´agraden recargolats...
    El títol em va venir en somnis...en una nit "d´imsomni".
    Al meu cosí li ha encantat. He de millorar les fotos...però ja trobaré la "llum".

    ResponElimina
  3. Ayer traje al trabajo un trocito que sobró y a mis compis les gustó mucho!!

    ResponElimina
  4. Doncs ha tingut més èxit que a casa...

    ResponElimina
  5. Hola Cristina:
    te acabo de conocer por un mensaje que has dejado en mi blog.No te preocupes que se seguire ya que los postres son mi debilidad.me gusta como has diseñado el blog y las primera recetas guauuuu, me alegro que la Gemman te animara a hacerlo es una crack en los postres.
    Yo tambien empece el blog en Abril y estoy ya metido en la glogosfera y cada dia mas enganchado.
    Gracias por visitarme y a seguir
    petons
    Miquel

    ResponElimina
  6. Gràcies Miquel.

    De fet,és una aventura això, i és cert que enganxa. Quan acabes un pastís ja estàs pensant en el proper, je, je, je.

    Jo no he fet mai un curset de pastisseria, tot és a "ojo"

    Gemma és una supermegacrack. Aviam si fem una trobada en un curset d´aquest que fan al Club social CAPRABO.El del dijous passat no hi vaig poder assistir per una gastroenteritis, què hi farem..

    ResponElimina
  7. Acabo de fer una passetjada per el teu blog i només puc dir hooooooooo!!!!!!!.....
    Benvinguda aquest món.
    Ànim.......
    Et seguiré

    ResponElimina
  8. Hola Cristina, ya me he acordado de la pelicula que seguro que te inspira "Julie & Julia".
    Besos

    Sole

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...