dimarts, 25 d’octubre del 2011

MOUSSE D' ARRÒS AMB LLET AMB BASE DE PRÉSSEC EN ALMÍVAR

Aquest mes l'equip de Memòries d´una cuinera ens ha proposat cuinar arròs amb llet. A principis d´any ja vaig publicar la recepta tradicional que vaig dedicar als meus avis. Aquesta recepta hauria encaixat perfectament en l'essència de Memòries, però no volia fer un tallar i enganxat. Després de tant rumiar he fet aquesta mousse d'arròs amb llet amb base de préssec en almívar. M'he arriscat però el resultat és espectacular, sobretot, quan d' una cullerada s´hi mesclen els dos ingredients principals. Fabulós!




Ingredients
Per a 4-6 copes.
-500 ml de llet.
-90 gr. d'arròs.
-90 gr. de sucre.
- mitja pela de llimona.
-1 branqueta de canyella.
-3 fulls de gelatina(6 gr.).
-préssec en almívar.




Preparació
-Per preparar l´arròs amb llet cliqueu aquí.
-Quan ja estigui quasi al punt, hidrateu els fulls de gelatina en aigua freda uns 5 minuts.
- Un cop acabada l´elaboració de l´arròs amb llet, afegiu-hi els fulls de gelatina escorreguts en l´arròs calent i remeneu fins que es dissolguin.
-Passeu la preparació per la batedora fins a obtenir un puré dens i homogeni.
-Munteu les copes; primer de tot talleu a dauets el préssec en almívar i ben eixut del seu suc el col.loqueu en la base de la copa o cassoleta. Seguidament hi aboqueu l´arròs amb llet.
-Un cop preparades les copes les poseu en la nevera fins de 4 a 5 hores que l´arròs hagi quallat amb la gelatina. 
-En el moment de servir les decoreu.

Bon profit!

22 comentaris:

  1. Bufffssss!! Té una pinta deliciosa!! M'encanta aquesta combinació que has escollit.
    Petonets guapa

    ResponElimina
  2. Hola artista!
    Una copeta que ara mateix menjaria per postres.

    ResponElimina
  3. Hola Cristina.
    Només de veure la copa ja venen ganes de menjar-ne.

    També tenia pensat fer una cosa semblant, però ja t'has avançat. Potser al final no en faci cap.

    Bona cuina

    ResponElimina
  4. Però quina super copeta que ens presentes! M'encanta... encara em queda un foradet després de sopar, espera que vinc!
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
  5. La copa te molt bona presència, pero a mi no m'agrada l'arroç amb llet...
    Fins divendres!!!
    Petonets.

    ResponElimina
  6. olé!!! quina base més bona. Aquesta combinació és exel·lent!!! ets una artista. Moltíssimes gràcies per participar! mai falles. Petonets (PD: si vols pots deixar les dues receptes, estarem encantats! ;P)

    ResponElimina
  7. Carai Cristina! Aquesta sí que és una recepta innovadora...!! I el préssec no mata el gust de canyella de l'arròs amb llet? Aquest cap de setmana ho provo!

    ResponElimina
  8. La combinacio ha de ser fabulosa, ja imagino la barrjea de gustos i textures a cada cullerada...

    ResponElimina
  9. Juasss!! quina barreja més bona!! i això de fer mousse a l'arròs amb llet, és una cosa que he de provar, amb el que m'agrada la mousse...aixx! se'm fa la boca aigua! petonets

    ResponElimina
  10. Posaria la mà al foc que aquest arròs amb llet i préssec és millor que l'original... jeje Bé, potser no, però segur que és deliciós! jaja

    Un petonet :)

    ResponElimina
  11. Que bona!!! Una idea magnifica!! M'encanta!!
    Petons

    ResponElimina
  12. Te una pinta bonissima m'ho mengeria ara mateix.
    Hi arreglat l'enllaç amb LA Lionesa Gracies
    petonets

    ResponElimina
  13. Uauuuuu, m'encanta! L'arròs amb llet m'agrada moltíssim i el prèssec en almívar també. Dues postres que a casa tenim ben oblidades.
    Moltíssimes gràcies per participar i, com diu la Judith, si vols ens pots deixar també l'altre enllaç.

    ResponElimina
  14. caray una combinacion muy buena y asi en copa queda de fiesta total,molt bona Cristina
    peto

    ResponElimina
  15. Hola Cristina, guapa tu

    una presentació molt acurada..

    que el coneixes ?...je,je

    http://enrocalacuina.blogspot.com/2011/02/pastis-de-crema-de-flam.html

    mil petonets Susanna

    ResponElimina
  16. Una barreja molt bona, segur que el préssec li queda genial

    ResponElimina
  17. Dios mio que pintaza ..estas son los postres que en mi casa les encantan ..los mismos productos pero de diferente forma ...te aplaudo está increible en las fotos bsssMARIMI

    ResponElimina
  18. Es espectacular. Tinc una amiga que barreja el arròs amb llet amb el préssec amb almívar i li queda molt bo.
    Petons.

    ResponElimina
  19. Cristina, quina arriscada mes bona!!!!.
    M'encanta i aixó que el arròs amb llet no m'agrada.
    Mira si m'agradat, que no pensaba pasticipar i al veure la teva copa, potser m'animi.
    Petonts

    ResponElimina
  20. Una mousse atractiva a tope, d'aquella que t'entra ja pels ulls.
    Una abraçada

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...