divendres, 27 de setembre del 2013

COCA DE PASTA DE FULL AMB XOCOLATA

La calor d´aquest dies m´ha fet recordar que tenia pendent de publicar la coca que vaig portar a la feina el dia del meu sant, 24 de juliol.  Aquell dia va fer molta calor. Però això no va ser cap impediment per cruspir-se-la. Les meves companyes, mares de família, de seguida em van demanar la recepta: amb aquesta coca berenen tant nens com grans.

 Ingredients
-2 làmines de pasta de full.
-200 gr. de xocolata amb llet o negra.
-un pessic de mantega,
-1 ou.
-sucre llustre.

 Preparació
-Preescalfeu el forn a 200ºC
-Esteneu una de les làmines de pasta de full amb el paper vegetal sobre la safata del forn.
-Punxeu-la amb un forquilla tot deixant un marge al voltant d´un parell de centímetres.
-Desfeu la xocolata al bany maria amb un pessic de mantega i aboqueu-la sobre la pasta fullada..
-Mentre es desfà la xocolata bateu l'ou i pinteu els marges de la làmina.
-En l´altra pasta fullada feu uns talls, en diagonal, amb el talla pastes i col.loqueu-la sobre la base amb la xocolata. Segelleu les làmines i punxeu la làmina superior.
-Pinteu amb l'ou batut.
-Coure a 200ºC; forn de dalt i de baix fins que estigui la daurada.
-Un cop cuita i freda, empolsinar amb sucre llustre.
 
Bon profit!

22 comentaris:

  1. Ja tinc postre per demà i dels que a mi m'agraden.
    Hum..... .....!!!!!! Que bó.
    Ara mateix, vaig a c omprar pasta de full.
    Petons guapa

    ResponElimina
  2. No es gens extrany que et demanessin la recepta, possant d'excusa els nens, hehehe.
    De ben segur estava boníssima.
    Petons.

    ResponElimina
  3. de vici oi??! jo una vegada en vaig fer i va agradar molt, sobretot als golosos jeje! petons

    ResponElimina
  4. Mmmm queda genial i és facilíssima!!! I quina delícia! petons

    ResponElimina
  5. Aquestes coques tenen un èxit rotund, fàcils de fer i molt vistoses.
    Ja veig que tu farceixes directament amb xocolata, jo sempre hi poso Nutella o similar...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gemma, m´agrada complicar-me la vida, je, je, je..El temps de les vacances dóna per molt.

      Elimina
  6. A l'estiu o a l'hivern ....pasta de full i xocolata dexapareixen en un santiamén. Jo la faig amb nutella I no vegis quins berenars es monten els meus fills I això que ja son grandets.....
    Petons

    ResponElimina
  7. Fa molt de goig aquesta coca, Cristina!!! I amb la xocolata feta de casa, que li dona valor afegit... Què bona!!! Petonets i ànims per encarar el dilluns.

    ResponElimina
  8. tremenda pinta Cristina bien facil y bueno.
    Bona setmana

    ResponElimina
  9. boníssima, sens dubte. És que és impossible que una recepta amb pasta de full surti malament, impossible

    ResponElimina
  10. De vici...!!!! No hace falta decir nada mas...
    Petonets.

    ResponElimina
  11. Guau me encanta te ha quedado estupendo!!!

    Besos
    Miguel
    lareposteriademiguel.com

    ResponElimina
  12. Ostres Cristina,
    Ha valgut la pena esperar la publicació d'aquesta coca. Té la pinta d'estar molt bona i amb una presentació fenomal.
    Una abraçada,
    Nani

    ResponElimina
  13. Una recepta ben fàcil i molt resultona. Deliciosa!!!
    Petonets

    ResponElimina
  14. UUuffff!!! Aquesta la preparo, seguríssim!!! Tot el que veig que es fa amb pasta de full.....em porta de cap!!!! Boníssima!!!
    Salut i petons,
    Olga

    ResponElimina
  15. Hola Cristina!!!
    Quina parella més maca la de la pasta de full i la xocolata!!!!
    I queda tan maca!!!!
    petonets!!

    ResponElimina
  16. Bé, no és estrany que t'hagin demanat la recepta, sembla boníssima.

    ResponElimina
  17. Molt bona.. jo la faig amb nutella, aviam si la faig amb xocolata fosa, no ho havia pensat...

    ResponElimina
  18. Quina pinta!!! senzilla però boníssima!!!
    Petonets

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...