diumenge, 26 de maig del 2013

BROQUETES DE FRUITA AMB SALSA DE MENTA

M'agrada moltíssim la fruita, tant com fer participar els nens a la cuina. Aquest mes els companys de Memòries d´una cuinera ens repten amb les broquetes. La meva aportació són aquestes broquetes que vaig fer amb els nens d´uns amics a les quals jo vaig afegir aquesta salsa de menta...Els nens se les varen menjar com si fossin unes meravelloses "espases" de fruita i, els grans amb una refrescant salsa de menta.




Fàcils de fer i que et treuen de qualsevol imprevis d´última hora. A més la salsa de menta la podeu fer servir en infinitats de postres.

Ingredients
Per a 4 persones
-16 fulls de menta fresca.
-2 iogurts naturals desnatats
-4 culleradetes de sucre.
-8 maduixots
-2 kiwis.
-1 plàtan.
-1 pera.
-1 culleradeta de suc de llimona.
-broquetes de fusta
 

Preparació
-Renteu les fulles de menta i assequeu-les amb paper de cuina. Seguidament les piqueu molt fines.
-En un bol afegiu-hi els iogurts amb el sucre i remeneu molt bé a fi que aquesta es dissolgui.
-Afegiu-hi les fulles de menta picada. Remeneu un parell de minuts perquè aquestes desprenguin tota la seva aroma i deixeu-ho reposar uns 20'. 
-La salsa de menta es pot fer la nit anterior, així agafa més aroma; la deixeu reposar tapada en la nevera.
-Renteu la fruita, la talleu i munteu les broquetes. Amb el suc de llimona podeu regar la pera i el plàtan a fi que no s´oxidin.
-Un cop muntades les broquetes ja podeu servir-les amb la salsa de iogurt i menta.

 

Bon profit!

21 comentaris:

  1. Quines brochetes mes bone si sanes. Una forma ben divertida de fer menjar fruita al més petits.
    petons

    ResponElimina
  2. A casa, a l'estiu, ens agrada molt fer aquestes postres.Jo les preparo i les deixo guardades una estona amb fulls de menta en un taper tancades i s'aguanten molt be. El proper dia preparare la salseta aquesta...
    Petonets.

    ResponElimina
  3. Oohhhh!!!! unes broquetes ben sanes i aquesta salseta amb menta m´encanta. La faré!! petons,

    ResponElimina
  4. unas brochetas muy sanas y el toque de la salsa de menta le va genial
    bona setmana

    ResponElimina
  5. Broquetes senzilles fàcils de fer sanes i boníssimes

    ResponElimina
  6. Molt bona idea per menjar la fruita. La salsa de menta ha de ser molt refrescant, a veure si la meva planta de menta rebrota i la puc fer. No duren gens aquestes plantes a casa.
    Petons.

    ResponElimina
  7. fantastiques i refrecants aquestes broquetes!! m'encanta amb la salsa, em recorda el mojitos! petons

    ResponElimina
  8. Sóc fan de totes les postres amb fruita!
    I la salsa de menta i iogurt ha de quedar molt bona i refrescant. Me l'apunto!

    ResponElimina
  9. Bona idea, això de la salsa de menta. Les de fruita sempre tinc tendència a fer-les amb salsa de xocolata. Ho provaré com dius! Petonets, guapa.

    ResponElimina
  10. Que be, una recepta fresqueta, que be, això li faré al meu fill a veure si menja més fruita. Petons. Yolanda.

    ResponElimina
  11. Qué buena pinta, seguro que la combinación resulta deliciosa, me encanta la idea!!!

    ResponElimina
  12. Fet Cristina, perquè fan una bona pinta... Quins colors!!! T'han quedat genials. Una abraçada.

    ResponElimina
  13. Amb aquesta salsa tenen que quedar boníssimes! petons

    ResponElimina
  14. El toc d'aquesta crema tan refrescant és tot un encert! Moltíssimes gràcies per participar. Un petonet

    ResponElimina
  15. Són vistoses i un postre fàcil d'improvisar que sempre fa quedar bé. La salsa de menta li dona un toc ben especial. M'agrada!!!
    Petonets

    ResponElimina
  16. Aquesta salsa de menta l'haig de fer! Deuen donar un toc molt original i bo a les postres. I tan refrescant!!!
    Marta

    ResponElimina
  17. Bones, sanes i aquesta salsa de menta deu donar un toc molt fresquet, veritat?
    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  18. La fruita sempre va bé, però en a mi ara a la primavera i a l'estiu em ve com més de gust. Bona idea la de posar-les en broqueta.

    ResponElimina
  19. Ara que ha de fer bon temps són perfectes aquestes broquetes refrescants.
    Moltíssimes gràcies per participar.

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...