dissabte, 18 de desembre del 2010

MAGDALENES DE TORRÓ DE XIXONA

Dimecres, 24 de novembre de 2010 a les 9:56; lloc: a la taula de la feina. De cop i volta rebo un  e-mail: clinc!..Qui deu ser? un advocat, un procurador...amb el matí tant espès que porto...què pesats!
Seguidament, obro el correu...ah! una recepta de cuina...de magdalenes...bé. Tanco el correu. Com? Recepta de cuina? de magdalenes de torró de xixona? ah!eh? uh!...uns dies més tard...
  

Aquestes són les magdalenes amb torró de xixona que he portat avui per berenar amb els companys del poliesportiu municipal en el qual practico,des que tenia 6 anys, el meu esport favorit, la natació.

Ingredients
-2 ous.
-200 gr de torró de xixona.
-80 gr. de sucre.
-1 sobre de Royal.
-200 gr. de llet.
-20 gr d´oli verge suau.
-250 gr. de farina de força.

Preparació
Primer de tot, barregem els líquids: la llet, l´oli i els ous. Trossegem el torró i l´afegim a la barreja anterior. Ho podem fer amb la batedor, però vigilar no triturar gaire perquè quedin trossets de torró sencers.
Per un altra banda, barregem els sòlids restants, el Royal i la farina.
Ajuntem les dues barreges sense remenar gaire. Si queden grumolls no passa res, ja es dissoldran en el forn.
Ja podem omplir les càpsules de paper. Recomano posar les càpsules dins dels motlles. Això fa que pugin més.
Les posem en el forn pre-escalfat a 175º durant uns 15-20 minuts.



Bon profit!

12 comentaris:

  1. Hola!! Vaja quina recepta més original...magdalenes de torró!!...m' apunto la recepta, potser podria sorprendre a la família amb unes minimagdalenetes de torró després del dinar!!M'agrada, m'agrada! Gràcies, guapa. Paula

    ResponElimina
  2. Vaya te me han adelantado yo tambien las hice,pero las tengo pendientes de publicar.realmente son buenas y diferentes
    petons
    miquel

    ResponElimina
  3. Caram!!!
    Això sí que és una sorpresa.. Magdalenes de xixona? deuen estar delicioses!!
    Trobo que és un berenar de Nadal fantàstic!!
    Qui no recorda els berenars dels voltants de nadal de pa amb torró de xixona... mai vaig pensar que es podrien millorar!!!
    Un petó!
    Mglòria de Gourmenderies

    ResponElimina
  4. mooooolt bones i originals. Felicitats per la idea!!

    ResponElimina
  5. Paula, Maria Glòria i La Cuina Vermella, jo també em vaig sobtar quan vaig veure la recepta... no me´n feia l´idea fins que les vaig tastar.
    Si les voleu fer us dic que jo les vaig torrar una mica amb el grill perquè estiguessin més cruixents.

    Miquel, i futur aspirant a xef, vull veure les teves...segur que insuperables!

    ResponElimina
  6. Hola Cristina,
    Què maques, i que originals. El correu també té sorpreses agradables... M'agafo la recepta per a la tarda de Sant Esteve que volia fer alguna coseta.. i aquesta idea és genial!
    Petons!

    ResponElimina
  7. Cristina, Que bona idea, si que es veritat que com diu MGlòria el berenars sempre per nadal eren, pa torro de xixona i polvorons.
    Ara la tradició seran magdalenes de xixona...
    I si que són com diu Eri perfectes per Sant Esteve.
    Segueix tinguen aquestes idees, m'encanta el dibuix de l'espiral de xocolata. Molts petons, Puri desde cooking lovers

    ResponElimina
  8. Mmm que bones! Les meves filles tambe practiquen la natació des dels 4 anys i les magdalenes aquestes segur que els encantaran!

    ResponElimina
  9. Cristina, t'he trobat al blog de la Puri, quina bona idea aquestes magdalenes, a casa sempre hem vist la meva mare menjant el turro de xixona amb pa, aquest any la sorprendre amb les teves magdalenes. Bon Nadal!!!

    ResponElimina
  10. mmm..... una recepta més a la carpeta de receptes amb torró. M'encanta! Han de quedar boníssimes, dolces i amb un gust d'ametlla deliciós. Segur que ideals per recuperar les forces després d'una bona sessió de piscina ;)

    ResponElimina
  11. oh! que bons que han de ser...i m'imagino que els nadadors les van devorar a l'instant!!
    Me les apunto!!
    Bon Nadal!!!!!

    ResponElimina
  12. Gràcies a totes pels vostres comentaris. Van quedar molt bones amb un gust molt subtil a torró de xixona.

    Gemmota, amb la gana que tens després de fer natació, ni t´explico...

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...