divendres, 10 de desembre del 2010

BESCUIT DE TORRÓ DE XIXONA

Queden pocs dies per Nadal i, he de confessar, ja que el meu bloc tant sols té dos mesos de vida, que em fa molta il.lusió mostrar les postres nadalenques que normalment feia quan aquest no existia...Així doncs, a partir d´ara i  fins passats Reis, obro la veda a les meves postres de Nadal i no tant de Nadal...

Dimecres per arrodonir el dinar a casa els pares, una paella, vaig portar aquestes postres. Es tracta d´una crema mig gelada, amb un sabor molt suau a torró de xixona i gens embafador.


Ingredients
Per a 4 persones
-1/4 de litre de llet.
-200gr. de sucre.
-6 rovells d´ou.
-250 gr. de nata muntada.
-100 gr. de torró de xixona.

Preparació
Amb l´ajut de les varetes, bateu els rovells d´ou juntament amb la meitat del sucre. Paral.lelament feu bullir la llet amb l´altra meitat.
Aboqueu la llet calenta als rovells amb el sucre, barregeu bé i porteu-ho al foc, sense que arribi a bullir, fins al moment que tingui la textura de crema.
Ho munteu quan encara estigui calent i incorporeu-hi la nata i el torró. Aboqueu-hi la , barreja en cada una de les copes i seguidament ho introduïu al congelador per espai de dues hores.
Passat aquest temps ja el podeu servir i decoreu al gust.


Bon Profit!

9 comentaris:

  1. Hola Cristina,
    A mi també em fa molt il•lusió penjar les receptes per a les Festes de Nadal! Per que com el teu bloc, el meu encara és una mica més jovenet...
    Això de que no sigui gens embafador va molt bé i sobre tot després d’una paella!! M’agrada tant que no se si aguantaré les dues hores de congelador, je! Je, Recepta apuntada!

    ResponElimina
  2. Uns díes sense conectar-me i quina sorpresa i quina producció.
    Endevant joveneta.
    Petonets

    ResponElimina
  3. Buena propuesta y despues de la paella seguro que entro de maravilla esta copa de nadal.
    petons
    miquel

    ResponElimina
  4. Ha de quedar un crema boníssima! i mig congelada deu quedar molt lleugera, segur que entra divinament.
    M'encanten les postres nadalenques, així que ja veig que gaudiré molt amb els teus propers posts ;)

    ResponElimina
  5. Gràcies a tots pels vostres comentaris...Espero que tots publiqueu receptes nadalenques...Jo m´he compromès a fer-ho, amb la complicitat de la familia, ja que repetiran postres un any més...TOT SIGUI PEL BLOG i PER VOSALTRES AMICS BLOCAIRES...

    Espero sortir- me´n!

    ResponElimina
  6. mmm, que bona! Jo aquests dies buscava alguna crema de torró per farcir un braç de gitano, i la teva em sembla fenomenal! Me l'apunto!

    ResponElimina
  7. Gemma, benvinguda al meu bloc i grècies per visitar-me.

    Espero que facis servir aquesta recepta i ens mostris la teva creació...estari encantada de "colaborar-hi!".

    ResponElimina
  8. Cristina, soy Noelia del blog de las guisanderas, en primer lugar darte las gracias por visitarme, y como no sabía como ponerme en contacto contigo,,pues visite tu blog , que por cierto me encanta y me quedo a seguirte,tambien te pondre en mi lista de blogs,
    y bueno jajaja que me enrollooooooo... las magadalenas, y el horno, mira, si tienes horno con ventilador, pues ponles solo el ventilador, ya 185 º c y si no tienes ventilador, ponles calor arriba y abajo a 170ºc y cuando estén hechas dale un pequeño gratinado para que queden doraditas ( pero esto solo si quedan poco doradas), y tiempo poco... 20 minutinos,
    si tienes mas dudas, preguntame,... lo que quieras un petonet, salada jajaja

    ResponElimina
  9. Unes postres delicioses que coronen una fastuosa taula de nadal! Bravo

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...