dijous, 7 de setembre del 2017

MOUSSE DE FIGUES

Amb figues n'he vist moltes receptes. Gelats, pastissos farcits de figues, melmelades,  plats cuinats amb figues però de mousse de figues jo, personalment, no n'havia vist fins que vaig veure aquesta recepta i la vaig tastar. És una delícia que no podeu deixar de degustar.



Ingredients
Per a 6 persones
-13 figues.
-200 gr. de formatge cremós light.
-2 cullerades de sucre.
-2 clares d'ou.
-3 fulls de gelatina.
-2 cullerades de llet desnatada.

Preparació
-Reserveu una de les figues per decorar. Peleu la resta i, tritureu-ne la polpa.
-Afegiu-hi el formatge i el sucre. Mescleu.
-Hidrateu els fulls de gelatina amb aigua freda.
-Munteu les clares a punt de neu i afegiu-les amb moviments envolvents fins que s'integrin.
-Escalfeu dues cullerades de llet i, dissoleu la gelatina hidratada i escorreguda.
-Afegiu-hi la gelatina a la mescla de figues.
-Aboqueu-hi la preparació en gotets o copes i, reserveu-ho en la nevera un mínim de 4 hores abans de consumir.
-En el moment de servir, decoreu amb un tall de figa.





Bon profit!.

3 comentaris:

  1. Una vegada vaig fer un pastís de mousse de figues, pero no vaig arribar a pubicar-lo al blog, va quedar una mica tou per les fotos.
    Me l'estic imaginant la teva mousse i es veu ben bona.
    Petons.

    ResponElimina
  2. Nunca he probado una mousse de higos, buena idea y promete gustar si o si.

    ResponElimina
  3. Avui només faig que veure receptes amb figues!! m'encanta la teva mousse, sobretot perquè és light! petons

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...